In 1 woord, belachelijk. Ik heb een account aangemaakt, vervolgens probeer ik te reageren op woningen(en bezichtigingen in te plannen) wat gewoonweg niet lukte.
Elke keer dat ik het probeerde kwam ik op een pagina waar opnieuw om mijn rekeningnummer werd gevraagd (wat ik dus al gedaan had tijdens het aanmaken van mijn account). Ik heb nog een aantal keren geprobeert in de daarop volgende dagen, zonder succes.. Dus dacht ik, laat ik het account maar verwijderen voordat ik ineens voor niks moet betalen. Maar toen ik mijn account wilde verwijderen kreeg ik het bericht te zien dat ik helemaal geen actief account had en er dus niets te verwijderen viel. Oke, dacht ik.. Het zal wel goed zitten, account zal door een foutje in de website wel niet aangemaakt zijn. Prima, door naar de volgende woningsite.. Maar plotseling zag ik dat ze alsnog 20 euro van mijn rekening afgeschreven hadden aan het einde van de maand. Dus heb ik ze maar een mailtje gestuurd om mijn situatie uit te leggen in de hoop dat dit opgelost kon worden..
Ik zal jullie het fijne van de conversatie besparen maar hier komt het op neer;
Kamers.nl is totaal niet geinteresseerd in het oplossen van mijn probleem, zij zijn van mening dat ik gewoon heb kunnen reageren en dat ook meerdere malen succesvol heb gedaan en verzoeken mij constant of ik alsnog even die 20 euro wil dokken.. Doe ik dat niet? Dan komt er uiteindelijk ook nog eens minstens 40 euro aan kosten bovenop! Ze vonden het blijkbaar nodig om dat even aan mij te melden.. Dit is natuurlijk niet hoe het hoort en ik heb dus ook geprobeerd om mijn situatie verder te verklaren maar wat ik ook probeer, er word constant herhaald dat ik reacties heb geplaatst en dus gewoon zal moeten betalen. Ze willen er zelfs na een hele conversatie gewoonweg niet aan geloven dat er iets fout is gegaan en ik niets heb kunnen doen op hun website. Voor mij is dit ongelooflijk, ik heb het gevoel dat ik word weggezet als een leugenaar en dat gaat echt veel te ver. Tijdens de conversatie had ik het gevoel dat ik met een papegaai zat te praten, er viel geen zinnig woord uit te krijgen en een beetje hulp ontvangen kon ik lang op wachten. Uiteindelijk raakte ik geirriteerd en begonnen ze elkaar af te wisselen en kreeg ik opnieuw nutteloze herhalingen van voorgaande berichten binnen, deze keer alleen elke keer van een ander persoon.
Zoals ik al zei, ze zijn totaal niet van plan om mij ook maar enige hulp of begrip te bieden. Het enige wat ze willen is geld zien. En wat ik ook zeg, ze willen het gewoonweg niet horen.
Als je op zoek bent naar een woning en je ziet www.kamers.nl staan.. Snel door naar beneden scrollen! Dit is GEEN betrouwbare website en de klantenservice is de slechtste die ooit heb meegemaakt, en ik heb er heel wat meegemaakt! De website zelf werkt ook niet goed (zoals je hebt gelezen) en is erg rommelig in elkaar gezet als je het mij vraagt.
Zorg dat je deze website NIET gebruikt. Kost je alleen maar geld...
Sterke punten
Geen....
Zwakke punten
Slechte website, rechtsstreeks gekopieerd van andere "goedkope" woningsites.
Klantenservice om van te janken, ik kan nog steeds nauwelijks geloven hoe weinig ze van me aannemen.. Ze zijn totaal niet bereid me te helpen met mijn probleem en schuiven het uiteindelijk gewoon af op een collega. Slechtste ooit..
Duur.. 20 euro in de maand voor een website die niet goed werkt, dit soort klantenservice ondersteunt en huizen aanbied die ook gewoon op GRATIS websites staan, vaak zelfs voor een betere prijs? Belachelijk.