Op 17-08-2014 is via de website van Kamernet door onze zoon een Premium-Basic account aangemaakt. De eerste betaling is via iDEAL van onze bankrekening gedaan en was bedoeld als een eenmalig bedrag van 19.
Sinds augustus 2014 tot met 27 maart 2015 heeft Kamernet vanaf onze rekening elke 15 dagen 19 een onrechtmatige incasso gepleegd. Wij als rekeninghouders hebben geen schriftelijke toestemming gegeven voor automatische incasso.
Wij hebben geen enkel formulier of een andere overeenkomst met Kamernet ondertekend.
Vanaf het begin van een overeenkomst overtreedt Kamernet de wet door geen automatische incasso formulier toe te sturen en laten ondertekenen.
Kamernet gaat niet inhoudelijk op onze vragen in.
Onze advies: GEEN ZAKEN DOEN MET KAMERNET.NL. DAT ZIJN ECHTE OPLICHTERS!
De automatische e-mails van Kamernet kwamen in de spambox van onze zoon terecht. Daardoor was hij niet op de hoogte gesteld, dat hij met jullie een overeenkomst is aangegaan en zeker niet dat het een abonnement betreft. Hier is dan ook sprake van onvolledige informatie verschaffing en gebrekkig dienstverlening.
Zwakke punten
Als klant praat je tegen de muur!